Hivatal


 

A Hivatal feladatának áttekintése:

 
A hivatalvezető az igazgató közvetlen alárendeltségébe látja el feladatait.

A hivatalvezető felelős a közvetlen alárendeltségébe tartozó szervezetek tevékenységének koordinálásáért, a munka szervezéséért.

A hivatalvezető dönt, illetőleg intézkedik az igazgató által a hatáskörébe utalt ügyekben, feladata különösen:
  • a stratégiák kimunkálására irányuló munkákban való közreműködés;
  • a területi szintű feladatokat ellátó szervezetekkel történő együttműködésben való részvétel;
  • a lakossággal történő interaktív kapcsolattartás érdekében az ügyfélszolgálati iroda működtetése;
  • a társadalmi kapcsolatok erősítése, a Fejér Megyei Katasztrófavédelmi Igazgatóság rendezvényeinek szervezése, ezzel összefüggő protokoll feladatok végrehajtása;
  • a Fejér Megyei Katasztrófavédelmi Igazgatóság kommunikációs feladatainak szakirányítása és felügyelete;
  • a hivatali szakterületek tevékenységének összehangolása;
  • a szabályozási koncepciók, belső normák, jelentések, kidolgozásának irányítása;
  • a jogszabályok és a közjogi szervezetszabályozó eszközök végrehajtásának felügyelete, továbbá a szervezeti egységek közötti koordináció végzése;
  • a Fejér Megyei Katasztrófavédelmi Igazgatóság és szervezeti egységei minőségirányítási rendszerének működtetése.
  • az ügyirat-kezelési feladatok felügyelete, az igazgatóság minősített és nyílt adatvédelmi és ügyirat-kezelési tevékenységének szervezése;
  • a minősített adatokkal kapcsolatban a titokvédelmi előírások betartásának rendszeres ellenőrzése;
  • az igazgatóság éves tevékenységét értékelő összefoglaló elkészítése;
  • A jogi és jogi képviseletet igénylő feladtok ellátása